vCloud - Administracija Portala
Biranjem opcije Administration iz menija u vrhu ekrana korisnik dobija pregled koji omogućava obavljanje administrativnih radnji, kao što su kreiranje korisnika i dodeljivanje permisija u okviru virtuelnog datacentra, konfiguracija e-mail obaveštenja, itd.

Kreiranje korisnika
Kreiranje lokalnih korisnika dostupno je izborom opcije New podmenija na putanji Administration > Access Control > Users.

Kreiranje korisnika omogućeno je kroz intuitivan wizard, koji uključuje definisanje parametra za logovanje, korisničke role, kontakt informacije, ali i opciono podešavanje limita u pogledu kreiranja i rada sa aktivnim VM.

Kreiranje role
Korisniku su dostupne predefinisane role, ali i mogućnost kreiranja rola sa granularnijim permisijama, izborom opcije New.

Podešavanje e-mail notifikacija
U okviru podmenija Administration > Setttings > Email korisnik može podesiti e-mail notifikacije.

Osnovni parametri koje je potrebno podesiti su adresa e-mail servera, port po kome se obavlja komunikacija, autentifikacija i adrese pošiljaoca i primaoca.

